Tràmits
Com sol·licitar el carnet d'accés al Port de Barcelona
És el procediment per obtenir l’acreditació o el carnet que permet accedir al recinte portuari de les persones que, per la seva activitat professional, han de fer-ho diàriament o de manera esporàdica però continuada.
Documentació :
Els carnets s’han de sol·licitar per escrit mitjançant el formulari específic.
- Formulari de passada habitual per a activitats de caràcter permanent
- Fomulari de sol·licitud temporal, en el cas d’activitats d’una durada màxima de tres mesos
A més del formulari de sol·licitud degudament emplenat, s’ha de presentar:
- 1 fotografia de carnet original en color (no s’admeten fotocòpies)
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia del TC2 on figurin els noms dels treballadors pels quals es demana el carnet. En el cas que un treballador no figuri , s’adjuntarà escrit signat pel director de l’empresa sol·licitant que certifiqui la vinculació del treballador amb aquesta.
Procediment :
- Aquest formulari haurà d’anar signat i segellat per l’empresa sol·licitant i per l’empresa concessionària (en aquest cas Mepsa)
- El formulari de sol·licitud es lliurarà al Servei d’Accés Unificat (SAU) junta amb tota la documentació requerida
- En cas de renovació, només serà necessari adjuntar el TC2 al formulari de sol·licitud
- Els carnets d’identificació es lliuraran en un termini de 48 hores des de la seva presentació.